Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Translate page into English  Seite übersetzen in Deutsch  Перевести страницу на русский  Traduire la page en français  Traducir la página en espańol
Menu strony

Najnowszy użytkownik: kolorder
10 kwiecień... Rocznica
dziękuję

Dziś mija rok jak dostałam drugie Życie.
Drugi raz narodziłam się na nowo...

Wesołych Świąt Wielkanocnych

Najserdeczniejsze życzenia zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy, smacznego jajka, mokrego dyngusa, a także odpoczynku w rodzinnym gronie
życzą Iza, Wiola i Piotr
Pamiętnik Izy - 28 - Miesiące mijają...

Dni tak szybko biegną, że sama nie nadążam za nimi. W styczniu miała odbyć się kontrola w szpitalu w Zabrzu, ale nie odbyła się z powodu panującej grypy dla własnego dobra musiałam zmniejszyć wizyty znajomych i wychodzenie z domu żeby nie załapać żadnej infekcji a tym bardziej grypy. Kolejna kontrola odbyła się w lutym zakończyła się 5dniowym pobytem w szpitalu wyniki były dobre jedynie, co miałam problem i nadal go mam to niski poziom białka, pomimo że staram się jak najwięcej jeść produktów zawierających białko to i tak mam go za mało. Po tym pobycie czas było odreagować i zrobić sobie małą wycieczkę zostałam zaproszenie na wyjazd do Wisły. Miałam szanse odpocząć od codziennego życia i troszku więcej się poruszać. Spacerki w miłym towarzystwie były samą przyjemnością. Pierwszy mój spacer od nie pamiętnych czasów był 4,5km w jedna stronę wiec razem 9km byłam w szoku, że tyle przeszłam za pierwszym razem za to wieczorem padłam.

Dużo zwiedzaliśmy byliśmy miedzy innymi w Koniakowie gdzie dostałam w prezencie aniołka, kolczyki i naszyjnik wszystko z koronki. Wchodziliśmy na gorę Ochodzita gdzie znajduje się kapliczka na szczycie. Ochodzita ma 859 m n.p.m przed przeszczepem nie weszłabym na nią nigdy a teraz jedynym problemem były moje nóżki, ale weszłam na sam szczyt widoki ze szczytu były przepiękne, byliśmy również zobaczyć skocznie Adama Małysza widoczki również są piękne. Zobaczyliśmy zaporę we Wiśle-Czarne. Byliśmy także w Salmopolu Biały Krzyż tam nie dość, że szliśmy pod gorę to na dodatek wiał halny nie było łatwo iść, ale spacerek był udany a w przed dzień wyjazdu chcieliśmy zobaczyć Jaskinie Malinowską szliśmy pod stromą górę myślałam, że już nie dojdę niestety nie mogliśmy dojść do samej Jaskini, bo ścieżka, która prowadziła do Jaskini była zasypana śniegiem, ale kolejny spacerek był udany.

Poleć moją stronę
Zaloguj się, aby wysłać zaproszenie e-mail
Pomagają mi

www.muko.med.pl
www.radioessen.xt.pl

Natalia Stosik
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2019 by Nick Jones. Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.